Ik weet zeker dat ingevoerde code juist is, maar mijn kluis gaat niet open.

/Ik weet zeker dat ingevoerde code juist is, maar mijn kluis gaat niet open.

Ik weet zeker dat ingevoerde code juist is, maar mijn kluis gaat niet open.

  1. Het kan zijn dat de batterijspanning te laag is, waardoor de motor van het  slot niet meer bedient kan worden. Dit kan voorkomen bij goedkope batterijen of wanneer de batterij bijna leeg is. Vervang de batterijen. Dujardin adviseert het gebruik van hoge kwaliteit alkalinebatterijen van gerenommeerde merken, bij voorkeur Duracell, Duracell Industrial of Duracell Energizer.
  2. Het regelwerk van een kluis kan, onder bepaalde omstandigheden, druk veroorzaken op de schoot van het slot. Vaak wordt dit veroorzaakt door dat er van binnenuit iets tegen de deur klemt of wanneer er iets klemt tussen de deur en het kozijn. Als dit zich voordoet kan het zijn dat het slot niet goed functioneert. Om de druk van de schoot weg te nemen plaatst u de handgreep volledig in de gesloten positie om vervolgens nogmaals de openingsprocedure te volgen. Het slot zou weer moeten werken.

Indien u de kluis nog steeds niet geopend krijgt, neem dan contact op met de medewerkers van Dujardin Services via service@dujardin.nl.

By | 2018-03-14T12:22:33+01:00 maart 14th, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Ik weet zeker dat ingevoerde code juist is, maar mijn kluis gaat niet open.

About the Author: