Mijn kluis gaat niet open na invoer van de code.

/Mijn kluis gaat niet open na invoer van de code.

Mijn kluis gaat niet open na invoer van de code.

  1. Wellicht heeft u een foutieve code ingevoerd. Ga goed bij uzelf na welke code de juiste kan zijn en probeer het opnieuw.
  2. Sommige elektronische sloten hebben meerdere codes, zoals bijvoorbeeld een mastercode en een gebruikerscode en/of meerdere gebruikerscodes. Probeer de kluis te openen met een andere code (indien beschikbaar).
  3. Sommige kluizen hebben meerdere sloten, zoals bijvoorbeeld een combinatieslot en een sleutelslot. Controleer of alle sloten correct zijn geopend.

Indien u de kluis nog steeds niet geopend krijgt, neem dan contact op met de medewerkers van Dujardin Services via service@dujardin.nl.

By | 2018-03-14T12:12:06+01:00 maart 14th, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Mijn kluis gaat niet open na invoer van de code.

About the Author: